29 év után megújul az MKB-Euroleasing logója és arculata. Az elmúlt években a digitalizáció térnyerésével drasztikusan átalakultak az ügyféligények, melyek több szempontból is a korábbitól eltérő megközelítést igényelnek. Az MKB-Euroleasing technológiai és üzleti szempontból is felkészült az új kihívásokra, a lízingpiacon vezető szerepet tölt be az innovatív digitális megoldások kifejlesztésében és alkalmazásában. Az új logó és a friss arculat méltón fogja képviselni és közvetíteni mindezen értékeket.
Az 1991-ben alapított MKB-Euroleasing a kezdetektől folyamatosan fejleszti finanszírozási szolgáltatásait, kialakítva ezzel a mindenkori igényeknek messzemenőkig megfelelő termékpalettát és márka image-et. A dinamikus, a virtuális világban élményt adó színvilággal rendelkező új logó hitelesen képviseli azt a lendületet, amely erősíti az MKB-Euroleasing szakmai tudásra és folyamatos innovációra épülő stabilitását.
Az új megjelenés megformálásakor fontos szempont volt, hogy a nemrégiben bevezetett újításaink egyik kiemelt eleme, a saját fejlesztésű Smart Lízing applikáció arculata is visszaköszönjön. Közösségi médiaoldalaink, azaz a Facebook– és Linkedin-profilunk elindítása mögötti döntésben is nagy szerepet kapott a vállalaton belül mindenhol jelen lévő szakma szeretetének és szépségének megmutatása.
Vály Judit, az MKB-Euroleasing vezérigazgatója:
A megújulás vágya már itt volt a fejünkben, azonban vártuk az igazi pillanatot, amikor is egy ekkora átalakítást útnak indíthatunk. Az elmúlt időszakban a digitalizáció térnyerésével drasztikusan átalakultak az ügyféligények, melyek új marketingeszközöket igényelnek. Kvantumlépésekkel halad előre az online világ, mely magával hozta szolgáltatásaink folyamatos technológiai fejlesztése mellett vállalatunk arculatának újragondolását is.