×
 

Lízing+ gépjármű finanszírozás

Az MBH Bank és leányvállalatainak ügyfelei részére

Mi a lízing?

  • A finanszírozó (lízingbeadó) megvásárolja az Ügyfél (lízingbevevő) által kiválasztott gépjárművet, majd használatba adja;
  • A tulajdonjog a szerződés futamideje alatt a finanszírozónál van;
  • Zártvégű pénzügyi lízing esetén a lízingbevevő a futamidő végén automatikusan tulajdonossá válik. Nyíltvégű pénzügyi lízing esetén a futamidő végén a lízingbevevő dönthet a tulajdonjogról.
  • Vállalkozások esetén a lízingtárgy nyilvántartása és az értékcsökkenés elszámolása a lízingbevevőnél történik.

Mi az a LÍZING+?

Rugalmas gépjármű finanszírozási megoldás.

Miért a LÍZING+?

Kiemelt márkakapcsolatoknak, valamint országos lefedettségű partnerhálózatunknak köszönhetően széleskörűen elérhetők vagyunk. A tetszés szerint beállítható, online kalkulátoraink segítségével egyszerűen kiszámítható a kiválasztott autó árának havi törlesztőrészlete, tanácsadási szolgáltatásunk pedig széleskörű tájékoztatást nyújt a személyesen érdeklődők számára.

Autófinanszírozási ügymenetünket lépésenként kifejtve mutatjuk be.

Kiemelt partnereink



Kik vehetik igénybe?

  • Természetes személyek
  • Vállalkozások

Milyen termékek?

  • Zárt- és nyíltvégű pénzügyi lízing
  • Rögzített vagy változó kamatozás
  • Kedvező árazású forint konstrukciók
  • Euró finanszírozási lehetőség vállalkozások részére
  • Beépített (integrált) casco biztosítás
  • GAP Vételár Biztosítás
  • Hitelfedezeti Biztosítás

Mit a finanszírozunk?

  • Személygépkocsi
  • Motorkerékpár
  • Kishaszongépjármű (3,5 tonnáig).

Visszaigényelhető az áfa?

Nyíltvégű pénzügyi lízing esetén az áfatörvény lehetővé teszi a vállalkozások számára a személygépjárművekhez kapcsolódó lízingdíjak áfatartalmának visszaigénylését a céges használat arányában. Útnyilvántartás hiányban 50%-os céges használat feltételezhető, ha az autó céges használatba van vonva, így külön nyilvántartást és igazolást sem igényel az áfa felének visszaigénylése.

Zártvégű pénzügyi lízing esetén a haszonjárművek vételárának teljes áfatartalma levonható a futamidő elején a lízingcég által a lízingbevevőre kiállított számla alapján.

Engedje meg, hogy egy példán keresztül szemléltessük, melyek is a legfontosabb különbségek egy nyíltvégű és egy zártvégű pénzügyi lízing konstrukció között.

Zártvégű Nyíltvégű
pénzügyi lízing
Bruttó vételár 6.000.000 Ft 6.000.000 Ft
Kezdő lízingdíj (önrész) 1.204.590 Ft 1.204.590 Ft
948.496 Ft + levonható 27% ÁFA*
Futamidő 36 hónap 36 hónap
Regisztrációs adó 85.000 Ft 85.000 Ft
Ügyleti kamat 6,33% 6,33%
Havi lízingdíj 111.345 Ft 86.008 Ft
+ tőkerészre felszámított levonható 27% ÁFA *
Utolsó törlesztő / Maradványérték 1.505.737 Ft 1.505.737 Ft
1.185.620 Ft + nem levonható 27% ÁFA
Megfizetendő és nem levonható 27% ÁFA 1.257.520 Ft 320.117 Ft
Összesen fizetendő 6.607.410 Ft 5.550.521 Ft
Különbség 1.056.888 Ft

* Az ÁFA a gépkocsi adóköteles tevékenységhez történő használat arányában vonható le. A példaszámításunk kizárólag nem fogyasztónak minősülő jövendőbeli ügyfeleink tájékoztatását szolgálják.

 

Felkeltette az érdeklődését?

Kérje ajánlatunkat az alábbi elérhetőségeinken!

Telefonos ügyfélszolgálat:
06 (1) 345-2330


Az autólízing ügyintézés menete

 

1. Autó kiválasztása

Online kalkulátoraink minden esetben személyre szabott segítséget nyújtanak Önnek.

a.) Válasszon autót partnereink online kínálatából, vagy látogasson el a kereskedések egyikébe!
b.) Ha más kereskedésből, magánszemélytől, vagy külföldről behozott autót szeretne finanszíroztatni, akkor keresse Tanácsadóinkat!

Aktuális akcióink »

 
 

2. Lízing ajánlatkérés

Alapfeltételek

  • Minimális önerő: 20-40% (ügyféltípustól és járműtől függően)
  • Minimális finanszírozott összeg: 500 ezer Ft (8 évesnél idősebb használt gépjárművek esetén 400 ezer Ft)
  • Maximálisan adható finanszírozott összeg: kialkudott vételár 60%-80%-a:
    • Használt gépjármű esetén az Eurotax eladási ár az irányadó.
    • A maximális futamidő:
      - Magánszemély esetén 84 hónap,
      - Egyéni vállalkozó és cég esetén 96 hónap.

Számoljon kedvére »

 
 

3. Finanszírozás igénylése, szükséges dokumentumok

A hitelbírálat 3 fázisa:

1. Gépjármű vizsgálat: Autó adatainak valamint aktuális piaci értékének ellenőrzése történik.

2. Hitelképesség vizsgálat: Ügyfél fizetőképességének megállapítása.
*Pótbiztosíték kérés, amikor az ügyfél Önmaga nem hitelképes, de pl. készfizető kezes bevonásával, vagy nagyobb önrész befizetésével megvalósulhat a kívánt lízingügylet.

3. Dokumentumok leadása: A hiteligényléshez szükséges adatokat, illetve a bírálathoz szükséges dokumentumokat a kereskedésben vagy társaságunknál kell leadni.

Letölthető dokumentumok »

 
 

4. A szerződéskötés

Hol történik a szerződéskötés?
A partnereinknél vagy székhelyünkön.

Szükséges előzetes intézkedés?
A 2013. évi CCXXI. törvény előírása szerint, a bejegyzés feltétele a HBNY rendszerbe történő regisztráció, amelyet kizárólag az Ügyfél végezhet el közjegyző előtt.
A finanszírozási ügyletnyilvántartásba vételét a Hitelbiztosítéki Nyilvántartási rendszerbe (HBNY rendszer) a finanszírozó végzi, amelynek költsége 7000 Ft/ügylet, ami az első törlesztő részlettel együtt kerül kiterhelésre.

Hogyan zajlik az ügyintézés?
  1. A pénzügyi lízingszerződést és a hozzá tartozó Általános Szerződési Feltételeket a felvitt és leellenőrzött adatok alapján a Partnerünk/Tanácsadónk kinyomtatja.
  2. Az ügyfél legalább két példányban aláírja a szerződést és az ÁSZF-et (egy példány az ügyfélé, egy a finanszírozóé). Ha az ügyfél magánszemély, őstermelő vagy egyéni vállalkozó a szerződést két tanúnak is alá kell írnia.
  3. A kereskedő/eladó átveszi az önrészt, és erről bevételi pénztárbizonylatot/átvételi elismervényt állít ki.
  4. Amennyiben a finanszírozó előírta, a készfizető kezességvállalási vagy garancia szerződést a kezesnek/ garantőrnek alá kell írnia.
  5. A bírálat elvégzése után a finanszírozó Jóváhagyó nyilatkozatot küld a Partnerünknek/Tanácsadónknak a kérelem elfogadásának jelzésére. (Elutasítás, vagy módosítási javaslat esetén Elutasító nyilatkozat kerül kiállításra.)

Szerződésével kapcsolatos információk »

 
 

5. Casco és GAP Vételár Biztosítás megkötése, törzskönyv

a.) Biztosítások megkötése

Mire jó a Casco?
A Casco biztosítások mentesíthetik Önt és családját azon terhektől, amelyek lopás, totálkár esetén a család vagy a vállalkozás költségvetésére nehezednek.

Hogy működik az ügyintézés?
  • A szerződés futamideje alatt a gépjárműre teljes körű casco biztosítás megkötése és fenntartása, motorkerékpárra legalább töréskár-biztosítás megkötése és fenntartása szükséges (kivételt képeznek ez alól a finanszírozó casco biztosítás nélküli konstrukciói). Az ügyintézés a Partnereinknél/székhelyünkön történik.
  • Először a kötelező felelősségbiztosítás megkötéséhez szükséges biztosítási ajánlat kerül kitöltésre, ezután következik a casco biztosításhoz szükséges adatfelvétel. Amennyiben az ügyfél által kiválasztott biztosítótársaság követelményeket támaszt az ügyféllel szemben (pl. gravírozás, riasztóberendezés, indításgátló stb.), úgy azokat határidőre teljesíteni kell. A biztosítások megkötése a megbízási szerződés megkötésével lép életbe.

Miért jó az Euroleasing-en keresztül, a finanszírozásba beépített Casco-t választani?
Nálunk kedvére válogathat piacvezető biztosítók termékeiből, a megkötést követően pedig kényelmesen, a finanszírozási törlesztőrészletbe beépítve fizethet. A további előnyökről és részletekről a https://www.euroleasing.hu/casco/ oldalon bővebben tájékozódhat.

Létezik olyan biztosítási konstrukció, amellyel az új autó teljes anyagi biztonságban tudható?
Igen! Az Euroleasingnél lehetősége van a Casco biztosítással együtt, a finanszírozásba beépített GAP Vételár Biztosítást is igényelni, melynek lényege, hogy lopás, totálkár vagy elemi kár esetén megtéríti az autó Eurotax alapján kalkulált, kárkori piaci értéke és az egykori vásárlási számlaérték közötti különbözetet, beleértve a casco önrészt.

b.) Miért érdemes a Casco mellé a GAP Vételár Biztosítást is kérni?

Finanszírozott gépjárművek esetén, lopás vagy totálkár következtében a fennálló tartozás egyösszegben válik esedékessé, ami meg is haladhatja a casco által fizetett kártérítés mértékét. A GAP Vételár Biztosítás segítségével a biztosítási időszak alatt a gépjármű vételárának akár a 100%-a is biztosítható.

A termék havi díjfizetési gyakorisággal érhető el, mivel az Euroleasing és a CIG Pannónia között létrejött együttműködés eredményeként a finanszírozásba beépül a biztosítás díja, mely éves szinten kevesebb, mint autója vételárának 1%-a.

GAP Vételár Biztosítás »

c.) Törzskönyv

A finanszírozott gépjármű törzskönyvét a futamidő végéig, illetve a teljes tartozás kiegyenlítéséig a finanszírozó őrzi.

 
 

6. Gépjármű átvétele

Hol vehető át a kereskedésben vásárolt gépjármű?
Az autót a kereskedésben lehet átvenni.

  • Kiállítják a forgalmi engedélyt, amelybe az ügyfél üzembentartóként kerül bejegyzésre.
  • A szerződés mellékletét képező Átadás-átvételi jegyzőkönyvet a kereskedő és az ügyfél is aláírja.
Hol vehető át a magánszemélytől vásárolt gépjármű?
Ebben az esetben az eladótól lehet átvenni a gépjárművet.
  • A forgalmi engedély átírását a vevő (jelen esetben ügyfél) végzi.
  • Átadás-átvételi jegyzőkönyv készül, amit mind két fél aláír.
Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a gépjármű finanszírozási ajánlatunkkal kapcsolatos megalapozott és helyes döntés meghozatalával kapcsolatban segítséget nyújthat Önnek a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központja által közzétett termékleírások, az ún. Pénzügyi navigátor füzetek, melyek elérhetők a https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-navigator-fuzetek weboldalon.